Wednesday, November 10, 2004

Retreat

"Mindenkitõl elnézést kérek, akik azt hitték, hogy a taggerek elverésérõl szóló minapi történet - amikor rendõr ismerõsömmel falhoz kentük az argencigányt és társait - valódi. Nem, természetesen nem az, ez egy kitalált történet. Sose találkoztam taggerekkel, és nincs rendõr ismerõsöm. Azt meg pláne nem szeretném, ha nem létezõ rendõr ismerõsömnek baja lenne a dologból. Mindenféle látszólagos egybeesés valós eseményekkel a véletlen mûve. Nem voltam ott, és nem történt semmiféle erõszak. Különben is, felháborítónak tartanám, ha szegény kis tiniket azért bántaná valami baromállat, mert egy picit összefirkálták a falat. Ugyan már, kell a szín az utcákra, az élet legyen vidámság, nevetés, füves cigi és valóságshow."


ehehehe nem engem hivnak polgar tamasnak es nem vagyok az a pesti suttyoparaszt akinek a blogombol megismerhettetek es nem vertem meg a tonyot a loydival es nincsen poloboltom es adok szamlat es nem en kenyszeritettem a romot arra hogy beolvassa azt a szoveget nincsen fatima nevu baratnom es intelligens vagyok es nem verek teenagereket az utcan rendor hata mogul es nem akarom kiirtani az osszes maskepp gondolkodot es szeretem a buzikat ja es tolerans vagyok.

ha esetleg nem igy latnatok az veletlen es aljas ragalom es kulonben is

(vegyetek polot attol a masik tomkettol akinek poloboltja van http://tomcatpolo.hu)


0 Comments:

Post a Comment

<< Home